Geen producten (0)

Algemene voorwaarden

 

Aanleveren

Om zo snel mogelijk aan de slag te kunnen, hebben we volledige toegang tot je toestel nodig voor diagnoses en test. Verwijder vergrendelingen zoals pincodes, patronen en vingerafdrukken of geef ze aan ons door. Doe je dit niet, dan moeten we deze codes achterhalen of je toestel wissen. Maak dus altijd een back-up van de gegevens op je toestel. Je zult dan ook langer op je toestel moeten wachten.

Reparatie

We repareren je toestel zo snel mogelijk en max binnen 14 werkdagen. Bij het openmaken van je toestel moeten we de screenprotector verwijderen. Deze kunnen we niet vervangen. Soms moeten we je toestel resetten om de reparatie uit te voeren. Zorg er dus voor dat je een back-up hebt.

Prijs

De prijs voor je reparatie is inclusief btw en bestaat uit 2 delen: Het onderdeel en de installatie ervan. We onderzoeken je telefoon en vertellen je voor de reparatie hoeveel de reparatie gaat kosten. Zodra je akkoord gaat met de kosten en we je toestel innemen voor reparatie, ben je verplicht om deze kosten te betalen

In de winkel

Je kunt je toestel bij ons in de winkel inleveren voor reparatie. Kom je 'm weer halen? Dan betaal je daar eerst voor de reparatie of de onderzoekskosten. Na betaling overhandigen we je toestel.

Geen reparatie (mogelijk)

Als we zien dat de reparatie niet kan worden uitgevoerd, hebben we het recht je toestel ongerepareerd terug te geven. Uiteraard betaal je dan ook niks. Staat het serienummer ban het product in een database van een gestolen of vermiste producten? Dan hebben we het recht het toestel niet te repareren. De kosten die we tot dat moment hebben, Zijn volledig voor jouw rekening. Ook maken we melding bij de politie.

Eigendom

Als je akkoord gaat met de reparatie, zie je af van je eigendom op de onderdelen die vervangen. Je krijgt de onderdelen die we uit je toestel halen om te vervangen niet van ons terug. En als je het gerepareerde toestel binnen 2 maanden komt ophalen of niet binnen 2 maanden hebt betaald gaan we er, na meerdere herinneringen, van uit dat je 'm niet meer wilt en het goed vindt dat wij je toestel houden.

Aansprakelijkheid

We behandelen je toestel natuurlijk zo zorgvuldig mogelijk. Toch kan het gebeuren dat onderdelen die voor de reparatie al kapot waren, verder beschadigd raken tijdens de reparatie. Hiervoor zijn we niet aansprakelijk. Ook niet voor kleine krasjes die het gevolg zijn van de reparatie aan je toestel.

We raden je aan om voor de reparatie een back-up te maken. We zijn niet aansprakelijk voor het verlies van gegevens wanneer we je toestel moeten resetten om 'm te repareren. ,zijn wij niet aanspraken voor het verlies hiervan. Verwijder dus altijd ook het hoesje, je SIMkaart en de MicroSD (als die erin zit).

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.